TYÖNÄYTTEITÄ

(Klikkaa kuvia niin saat ne suuremmaksi)


Eaitteitä
Olen tehnyt paljon mainoksia ja erilaisia esitteitä. Olen ollut Keskon MK-mainoksessa, Lähetysseuran kuvittajana, RV:ssä mainoshoitaja, Womenassa graafisena suunnittelijana, Ars Novassa Art Directorina. Minulla on ollut oma maimostoimisto monta vuotta.


Lehtien taittoja
Taitoin mm. Kikero-lehteä monta vuotta. En tiedä, onko Lasten oman kirjakerhon lehti yhä Kikero. Firma oli silloin nimeltään Sanomaosakeyhtiö. Olen taittanut myös Apteekkari-lehteä, Lähetyssanomia, Amnestyn lehteä ym.




Kirjankansia
Olen tehnyt myös monia kirjankansia eri kustantamoille, kuten Otava, Tammi, Kirjaneliö, Kirjapaja, Ristinvoitto ja Lähetysseura.



Etikettejä, pussilakanan päällisiä, servettejä yms.
Tämä on lautasliina.

Postikortteja ja erilaisia kuvitustöitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sähköposti pitää laittaa, jotta linkki toimii, mutta sitä ei näytetä julkisesti.

Valitettavasti anonyyminä ei tähän blogiin voi enää kommentoida.

Jos kirjoitat kommentin Nimi/URL-osoite-vaihtoehdolla, aloita URL-linkki http://-alulla, että se toimii!

Nimi/URL-osoite on oikea vaihtoehto esimerkiksi, jos blogisi on muussa palvelussa kuin Bloggerissa.


Kiitos kommentista! Palautetta on kiva saada.